‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب
سید صادق شیرازی
...........................
تصویر زیر مربوط به شبکه های رسمی ماهواره ای که با مدیریت سید صادق شیرازی میباشد را معرفی مینماید.
همانطور که میدانید برای مدیریت این شبکه ها و به طور کلی یک شبکه ماهواره ای هزینه های بسیار هنگفتی از جمله (پشتیبانی ، مدیریت محتوا، آپلود و ...) باید صرف نمود.
چند سوال؟
- این آقای به اصطلاح آیت الله هزینه های مدیریت این شبکه ها را از کجا به دست می آورد؟
- چرا تا اکنون هیچ گونه واکنشی از سوی شبکه های ضد انقلاب و معاند اسلام و مذهب شیعه بر علیه این شبکه های رسمی ماهواره ای صورت نگرفته است؟

اهانت شبکه امام حسین به مقام معظم رهبری امام خامنه ای




برای مشاهده  و دانلود تمامی اسناد خیانت این جماعت به ادامه مطلب مراجعه کنید ....

شبکه امام حسین و بقیع و الزهرا و مرجعیت و خدیجه و الانوار و ابالفضل العباس و سلام و المهدی و … خوراک تمسخر و تفرقه را برای حمله به شیعیان اماده کرده است!

از مهمترین اقدامات ضد دینی و مذهبی برخی افراطیون در فضای ماهواره، می توان به تأسیس چند شبکه فارسی-عربی زبان با نام های شبکه جهانی امام حسین و مرجعیت و فدمک و سلام و غیره اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی ، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده اند !

شبکه هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی میکنند جلوه های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملا وارونه در قالب مناظره و مباحثه و اخبار نشان دهد .البته اکثر این شبکه ها با حمایت شخص سید صادق شیرازی(آیت الله) و بیت آن تاسیس و به فعالیت خود ادامه میدهند و نکته قابل تاملش است که هزینه احداث و راه اندازی و مدیریت این شبکه ها چگونه تامین میشود آنهم بدون حتی پخش یک برنامه تبلیغاتی !

البته پخش برخی برنامه های دینی و پاسخ به احکام و مطرح کردن مسائل روز دینی اقدامی قابل توجه است اما این دست برنامه هایی که در تضاد کامل با نظرات علمای شیعی است و باعث آبروریزی شیعیان میشود واقعا ناراحت کننده است .

نکته مهمتر این مطلب اینجاست که این روزها در نزدیکی ایام محرم قرار داریم و طبق سنوات گذشته باید بازهم شاهد نمایش ۲۴ ساعته خون و خونریزی و ضرب و شتم به نام شعائر حسینی باشیم.

نمونه کوچک این اقدامات را میتوانید با سرچ کلمه ” Muharram ” در بخش تصاویر موتورهای جستجو مشاهده کنید.تصاویر این اعمال شنیع به قدری زجر آور و دردناک است که حتی خود شیعیان را اذیت میکند چه برسد به کسانی که از سرتاسر دنیا با ادیان دیگر سر و کار دارند و نظاره گر شعائر حسینی اقایان هستند !

*تصاویر زیر گوشه ای از تاثیرات و بازتاب های شبکه های ماهواره ای این مردک جاهل  بر عوام و عزاداران حسینی را در بر دارد و متاسفانه در دنیا باعث شده تا مسلمانان و شیعیان دارای چهره ای خشن و خونریز و .. معرفی شوند.

..........................................
سال پیش هم به دنبال نامگذاری نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول به عنوان هفته برائت توسط شبکه ماهواره ای امام حسین(ع) که توسط بیت [آیت الله] سید صادق شیرازی اداره می شود آنهم دقیقا در ایام هفته وحدت موجب نگرانی بسیاریی از شیعیان حقیقی و آگاه گردید البته این ماجرا با عکس العمل خوب و به موقع بزرگان اهل سنت و شیعی همراه بود .
مشاهده بقیه و ادامه مطالب در ادامه مطلب....

(حتما مشاهده فرمایید)

مشاهده تصویر و منبع مطلب فوق الذکر:
افرادی که در خط صهیونیستها به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی مشغولند مدتی است در اینترنت بسیار فعال شده اند و به خیال خام خود هفته وحدت را به هفته برائت تبدیل کرده اند هفته وحدتی که به ابتکار حضرت امام (ره) بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام را خنثی نمود.

از گذشته های دور استعمار کثیف انگلیس با شعار تفرقه بی انداز و حکومت کن ملتهای بسیاری را چپاول و غارت کرده اند متاسفانه عده ای در همان راستا و هماهنگ با جبهه استکبار به دنبال جنگ بین شیعه و سنی هستند همانطور که وهابی های خبیث در پاکستان صدها نفر از برادران شیعه ما را به شهادت میرسانند در این سو ضد انقلابهای متعصب با توهینهای خود بهانه های خوبی به آنها برای ادامه کشتار میدهند

خدا در آیة ۱۷ سورة الانعام فرموده [ وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ ] یعنی به خدایان و بتهای مشرکین و کفار حرف زشت نزنید چون آنها مقابله به مثل کرده و به مقدسات شما توهین میکنند این آیه شریفه به طریق اولی دستور عدم توهین به مقدسات سنی ها را ثابت میکند.

.....................

*در کلیپ زیر که مشاهده میفرمایید گوشه ای از بی احترامی یکی از برادران سید صادق شیرازی به ساحت ولی امر مسلمین امام خامنه ای را مشاهده میفرمایید ، از شما به جهت قرار دادن این کلیپ ها و .. عذر خواهی میکنیم اما به جهت روشنگری بر علیه این خاندان ضاله مجبوریم ،

*پیشاپیش پوزش مارا بابت پخش تنها ثانیه هایی از این فیلم توهین آمیز بپذیرید .(در صورت دریافت نامه جهت حذف ویدئو از کارگروه تصدیق جرائم رایانه ای کلیپ زیر حذف خواهد شد)

حجم: 700 کیلوبایت

(از قرار دادن این کلیپ تصویری پوزش میطلبیم و بنا به درخواست دوستان آن را نشر نمیدهیم)

(اگر به جهت روشنگری هر فردی که کلیپ مذکور رو خواست در نظرات همین مطلب اطلاع بده تا لینکش براش ارسال بشه)

.........................

سید صادق شیرازی(آیت الله) البته دارای سوابق سیاسی نیز هست ، وی در سال ۸۸ به دفاع از فتنه گران پرداخت و در ویدئویی که از وب سایت پایگاه مجازی لبیک منتشر شد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدیدا حمله کرد.البته سابقه حملات وی و خانواده اش به اوایل انقلاب برمیگردد.

پیشتر هم مسئول دفتر وی و مدیرمسئول شبکه جهانی امام حسین و سید حسین شیرازی و محمد حنافروش(از آخونده های مرید صادق شیرازی) بازداشت و یا دادگاهی شده بودند .

*کلیپ تصویری و صوتی زیر نمایانگر اظهارات ضد اسلامی و شیعی وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میباشد.

حجم فایل : 20.3 مگابایت

..........................

دانلود فایل صوتی از سرور مستقیم پایگاه مجازی لبیک

...................................

درباره مسئله قمه زنی هم که تقریبا اکثر مراجع اعلم شیعه این کار را شنیع دانسته اند ، چندی قبل ایت الله خامنه ای در استفتائی با این مضمون که ” آیا قمه زدن بطور مخفى حلال است یا اینکه فتواى شریف حضرت عالى عمومیت دارد؟ ” پاسخ دادند که قمه زنى علاوه بر اینکه از نظر عرفى از مظاهر حزن و اندوه محسوب نمى‏شود و سابقه‏اى در عصر ائمه «علیهم السلام» و زمانهاى بعد از آن ندارد و تأییدى هم به شکل خاص یا عام از معصوم «علیه السلام» در مورد آن نرسیده است، در زمان حاضر موجب وهن و بدنام شدن مذهب مى‏شود بنابراین در هیچ حالتى جایز نیست. (فتوای سایر مراجع را از اینجا بخوانید)

گوشه ای از تصاویر حضور و تشویق و ترقیب سید صادق شیرازی بر مسئله و عمل قمه زنی

تصاویر فوق نشانگر  و منبع مندرجات مطلب فوق الذکر میباشد.
....................................
در زیر یک کلیپ قرار داده شده که در آن به اظهارات موهن و دروغ بر علیه آیت الله العظمی بهجت (ره) که توسط همین فرقه و گروه بیان شده و در پایان این کلیپ پاسخ صریح آیت الله بهجت را در خصوص مسئله قمه زنی و اظهارات بر علیه خودشان مشاهده میفرمایید.
حجم فایل تصویری : 10 مگابایت
..................
.........................................
از طرفی ویدئویی ببینید از مهدی دانشمند که در شبکه امام حسین (متعلق به صادق شیرازی) با چه لحنی چه مسائلی را مطرح میکند ! ویدئویی که شاید کمتر دیده شده باشد (حتما تا اخر مشاهده کنید)
برای ما خیلی عجیب نیست که شبکه هایی نظیر این شبکه که منابع مالی شفافی ندارند چگونه توانسته اند تصاویر خود را به تمام دنیا مخابره کنند و به تعبیر خودشان شبکه ای در سطح کره زمین راه اندازی کنند چرا که از خاطرمان نرفته است که دولت انگلیس در اقدامی غیرقانونی حساب بانکی شبکه پرس تی وی در انگلیس را بدون حکم دادگاه مسدود کرد و برخی شبکه های  اجتماعی حساب کاربری این شبکه خبری را تحت فشارهای لابی های صهیونیستی غیر فعال کردند و مانع از انجام فعالیت های خبری این شبکه شدند ولی امروز می بینیم چگونه شبکه هایی  نظیر شبکه امام حسین(ع) در شبکه های اجتماعی تصویری معاند مورد حمایت قرار می گیرند و تصاویر خود را به سراسر دنیا ارسال می کنند و در لباس دین بر علیه دین فعالیت می کنند. اگر این امتیازات در اختیار چنین شبکه هایی قرار نگیرد جای سوال دارد چرا که به سهم خودشان دین خود را در ضربه زدن به نظام اسلامی ادا کرده اند و خیالشان راحت است که حق مطلب را ادا کرده اند.

اینکه حضرت امام(ره) نیز فرموده اند "ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است" نیز در کتاب ولایت فقیه حضرت امام این گونه توضیح داده شده است که اجرای احکام اسلامی و حدود آن به دست معصوم یا نائبان آن ها هیچ تفاوتی ندارد.

آیا جناب دانشمند به حضرت امام(ره) هم معترضند؟ آیا این سخنان را نشنیده بودند؟ چرا تا کنون احساس خطر نکرده اند؟

 به راستی چرا ایشان در آن شبکه از قمه زنی و انحرافات دیگر این تیم انگلیسی صفت آزرده نمی شوند؟ پاسخ را خدمتتان عرض می کنم! وقتی از ولایت الله خارج شوی؛ برای قرار گرفتن در ولایت طاغوت، می بایست شرف و عزت خود را هم به حراج بگذاری..

 مفهوم نیابت امام چیزی نیست که با سخن پراکنی چنین افرادی که خود کوچک کننده ی شان روحانیت هستند، زیر سوال برود. چرا که خود حضرت امام زمان(عج) به مفهوم ولایت خاص و ولایت عام تصریح فرموده اند. بله! این گونه است.. خودنمایی و ابراز وجود گاهی باعث می شود احادیث متقن را هم زیر سوال ببرند!

 آقای دانشمند! شما غلط می کنید که از درونیات شخص رهبری خبر می دهید. شما غلط می کنید که در مقام مقایسه ی قنبر علی(ع) و حضرت خامنه ای هستید.

آیا شما این گونه مدافع حریم اهل بیت هستید؟

یخرجونهم من النور الی الظلمات..

با نام دین به جنگ دین رفتن از کارهای اصلی خودفروفتگان و عمال انگلیس می باشد.

حجم فایل : 10 مگابایت

.................

امیدواریم روزی برسد که این افراد دست از تفرقه بردارند و هزینه سنگین آن را که شیعیان ساکن برخی نقاط دنیا بخاطر افراطی گری این افراد باید تحمل کنند و تهدید به ترور شوند را به گردن بگیرند !

البته این مساله در طول تاریخ همواره مورد توجه علمای شیعه بوده تا جایی که حتی در دوران مشروطه نیز مراجع تقلید شیعه بیانیه‌ای جهت حفظ وحدت اسلامی صادر کردند و نوشتند «چون دیدیم که اختلاف فرقه‌های پنج‌گانه مسلمین (اختلافاتی که مربوط به اصول دیانت نیست) موجب انحطاط دول اسلام و استیلای خارجیان شده‌است، به جهت حفظ کلمه جامع دینیه و دفاع از شریعت محمدیه، فتاوای مجتهدین عظام، که روسای شیعه جعفریه هستند، و مجتهدین اهل سنت، اتفاق نموده بر وجوب تمسک به حبل اسلام… واتفاق شد بر وجوب اتحاد تمام مسلمین در حفظ بیضه اسلام و نگهداری جمع مملکتهای اسلامی از تشبهات دول بیگانه و حمله‌های سلطنتهای صلیبیه، متحد شد رای جمیعا برای حفظ حوزه اسلامیه بر این که تمام قوت و نفوذ خود را براین خصوص مبذول داریم و از هیچ گونه اقدامی که مقتضی است فروگذار نکنیم… چنانچه حق تعالی فرموده اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم و متذکر می سازیم عامه مسلمانان را به برادری که خداوند بین تمام مومنین بست و اعلان می کنیم وجوب اجتناب از چیزهایی که موجب نفاق و شقاق است…» آیت‌الله نورالله نجفی اصفهانی، آخوند خراسانی، سید اسماعیل صدر، شیخ‌الشریعه اصفهانی و شیخ عبدالله مازندرانی از امضا کنندگان این بیانیه بودند.

******** منتظر افشاگری ها و روشنگری های بعدی پایگاه مجازی لبیک باشید *******

ما خامنه ای را خدا نمی دانیم، اما افتخار خدا در این زمانه خامنه ایست..

  ............................

 ما که رفتیم. مادری پیر دارم و زنی و ۳ بچه قد و نیم قد.
از دار دنیا چیزی ندارم الا یک پیام:
یقه‌تان را می‌گیریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید.

[شهید مجید محمدی]



منبع : پایگاه مجازی لبیک www.Labeik.Blog.ir



مطالب مرتبط :









نظرات  (۳)

ممنونم از بابت زحماتی که در کل سایت می کشید و ممنونم از بابت روشنگری در مورد این فرقه اجرتان با سیدالشهدا.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...وظیفه ماست!
التماس دعا
ممنون.اجرکم عندالله
  • پیرو ولایت
  • سلام.
    من اخیرا در مسافرت با یکی از ایادی اینها به نام مهدی پور آشنا شدم که از افراد شریعتمدار بود و روحانی بود به ولایت فقیه توهین می کرد و می گفت ولایت فقیه یعنی فتنه!!! و به شدت از شیرازی ها حمایت می کرد !!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی