‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب

نظرات  (۱۱)

سلام
زیبا بود....

 میهمانید به

 اگر قابل بدانید....
یا علی
  • شهید علمدار
  • سلام هم سنگر مداحی شهید عزیز رو دانلود کردم ب وب منم یه سر بزن

    سلام .


    عالی بود من عاشقه شهید تورجیم امیدوارم هرکی دعاهای خوب خوب داره براورده شه  ومنم یمشکلی دارم  که دوسدارم برام دعاکنین تاحل بشه

    پاسخ:
    سلام
    ایشالا هرچی خیره پیش بیاد براتون ... محتاجیم به دعای خیرتون

    سلام.کاشکی زودتر از اینها با شهید تورجی اشنا میشدم تازه می فهمم که عمرم رو با چی گذروندم و تا حالا خودمو با چی مشغول کردم
    سلام..من جدیدا تمام کتاب یازهراکه متعلق به شهیدمحمدرضا هست روخوندم منم مثل بقه عاشق این شهیدشدم .دعاکنیدواسم توفیق بشه بیام اصفهان برم سرخاکش این شهیدبزرگوار
    با سلام .من به تازگی با شهید آشنا شدم و خدا میدونه که چقدر مطالعه زندگی نامه شهید در من اثر داشت. چرا نباید بچه های ما در مدرسه با این ستاره ها راه رو پیدا کنند؟ مگر نه این که بچه های شیعه این مملکت به دلیل کم کاری های جبهه حزب اللهی در دام شیاطین اند؟
    من مطمئنم اگر کتاب این شهید رو به نوجوانهای ما در مدارس اهدا کنند ، و ترتیبی بدهند که بچه ها کخصوصا پسران ما این کتاب را بخوانند (به این دلیل برنامه ای ترتیب داده شود چون دیگر با فضای مجازی بچه های ما علاقه ای به مطالعه ندارند.
    سلام در ماه رمضان با این شهید عزیز آشنا شدم 
    ای شهید دوست دارم بیام زیارتت منو با خانوادم بطلب دوست دارم به یاد یاس کبود یاس بیارم برات 
    (ساکن استان فارس)
    سلام من کمتر از یک ماه پیش به شهر اصفهان رفتم به دیدن دوستم و چون یه مشکل خیلی بزرگ توی زندگی داشتم و خیلی حالم بد بود دلم هوای شهدا رو کرد برای صحبت کردن با شهید خرازی به گلستان شهدا رفتم و اونجا با شهید تورجی زاده آشنا شدم سر مزارشون دعای توسل خوندم ازشون خواستم که به دادم برسن کتابشون رو خریدم و شروع به خوندن کردم از وقتی از اصفهان برگشتم مشکلم حل شد و قبل از تموم کردن کتابشون راهی مناطق جنگی غرب کشور شدم با راهیان نور دانشگاه، درصورتیکه اصلا انتظارشو نداشتم و مکانی رو که عملیات کربلای 10 انجام شده و شهید اونجا بودن و به شهادت رسیدن زیارت کردم و الان خیلی خوشحالم و به آرامش رسیدم. روحشون شاد باشه من تا ابد مدیونشونم.
  • دلتنگ تورجی
  • سلام تشکر میکنم ....من عاشق داداش محمدرضا هستم خیلی  ان شالله خدا اجرتون بده
  • مصطفی تورجی زاده
  • خیلی ممنون  که پیگیر هستید و اگر کمکی ازمن بر میاد بنده در خدمتم 

    سلام ممنون که یاد شهید تورجی زاده رو واسمون زنده کردین انشالا بتونیم راهشون
    و ادامه بدیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی