‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب


دانلود این کلیپ تصویری 

http://www.mobarezclip.com/?p=2471


انتقاد شدید دانشمند از پخش تصاویر مستند علامه قاضی از رسانه : 

رسانه ملی اخیرا مستندی به روی آنتن برده است که زندگی  شخصیت بزرگ جهان اسلام علامه قاضی را به تصویر می کشد. جناب دانشمند اخیرا طی اظهاراتی  در شبکه امام حسین(ع) با انتقاد شدید از رسانه جمهوری اسلامی می گوید : "تو خجالت نمی کشی نجف آمدی، قبر علی را ول می کنی، سر قبر قاضی می نشینی!؟" من نمی گم آقای قاضی بده ها ولی می خوام بگم اصلا مرحوم قاضی کیلو چند در مقابل امیرالمونین!؟… مرد حسابی تو خجالت نمی کشی مردم را از سر قبر امیر المومنین ورداشتی آوردی اینجا!؟ …بعد از چهارده معصوم هیچ پله ای نیست"

 

به کار بردن لفظی ناپسند برای علامه قاضی عارف بزرگ جهان اسلام : 

مسئله ای که واقعا دل انسان را به درد می آورد این است که جناب دانشمند برای دفاع از امیرالمومنین از کلماتی ناپسند خطاب به عارف بزرگ علامه قاضی استفاده می نماید. ذکر عبارت "مرحوم قاضی کیلو چند در مقابل امیر المومنین" توسط جناب دانشمند آیا شایسته ی بیان در مورد چنین شخصیت بزرگواری می باشد!؟ آیا در مقام مقایسه بهتر نبود از واژه هایی در شان این عالم بزرگ استفاده می شد!؟

جناب دانشمند ; صحبت های حضرت عالی در شبکه امام حسین(ع) در شهر کربلا بوده است، آیا ما هم می توانیم این استدلال را بیاوریم که مرد حسابی تو خجالت نمی کشی مردم را از سر قبر امام حسین(ع) ورداشتی آوردی اینجا که شبکه امام حسین(ع) تماشا و صحبت های شما را استماع کنند؟ آیا این استدلال برای شما پذیرفتنی است!؟ آیا پخش یک مستند از یک عارف بزرگ توسط یک رسانه اینقدر خاطر شما را مشوش کرده است!؟  پخش مستند از شخصیت های بزرگ که نافی پرداختن به فضایل ائمه معصومین و از جمله امیرالمومنین نمی باشد. 

 

پاسخ به یک شبهه : 

جای تاسف دارد که جناب دانشمند موضوع انتقاد از پخش یک مستند از علامه قاضی را به موضوعاتی دیگر نظیر جمله "بعد از چهارده معصوم هیچ پله ای نیست" پیوند می دهد و از این طریق به طرح شبهاتی می نماید. جناب دانشمند در صحبت های خود اظهار می کند که بر اساس آیه ی قرآنی اولی الامر و با ذکر جملاتی نظیر "نردبون تموم شد" اطاعت را فقط مختص خدا و پیامبر و ائمه معصومین می داند.  جناب دانشمند! مگر مستند پخش شده  عصمت ائمه را برای علامه قاضی قائل شده است که به طرح چنین مباحث شبهه انگیز و بی ربطی می پردازید!؟ ما که می دانیم مشکل کجاست و اساسا طرح چنین مباحثی چه هدفی را دنبال می کند. در پاسخ به این شبهه عرضه می شود که آیه اولی الامر با واسطه اطاعت از ولی فقیه را نیز واجب می داند و بر اساس احادیث و روایات متعدد +  ولی فقیه در زمان غیبت امام معصوم از طرف آن بزرگوار برای رهبری جامعه اسلامی منصوب شدند.

لینک پاسخ به شبهه در مطلب زیر ...

کلیپ صوتی بسیار شنیدنی از حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان
پیرامون حدیث امام حسین(ع) درباره ولایت فقیه
و ضربه ای که علمای #مقدس-نما و لعنتی به دین می زنند.


 برسد به دست آن بی غیرتانی که با توهین به ولایت فقیه سعی در کسب وجاهت در بین غافلانی چون خود دارند.

صبح نزدیک است؛ بیدار شوید..



مطالب مرتبط :



نظرات  (۱)

سلام چی می شه گفت در این زمانه که همه خودشونوبه عنوان دوست ودل سوز اسلام می دونن ولی.خبر ندارن که چه ضربتی به این اسلامی که سینش به سینه می زنن  خواهند زد قربان حرف امام خمینی برم حرف خوبی به مسولین گفتن مواظب خودتان باشید که اگر دشمن بتواند بین شما بیاد وتفرقه بندازه کهفلانی علمش کمه یانه اون یکی بهتره دیگه کار این ...تمامه ما همباید این اختلافاط بکذاریم کنار تا دشمن نتواند بااین هدف موافق بشه هدف دشمن یک نفر نیست که چکاره باشه اونها هدفشان دین شیعه هست اوبس /ماهم هرقدر که بتوانیم این رنگهای تفرقه انگیز را باید کمرنگ تر کرد چون این شیعه از زمان سقیفه تا الان مورد حمله بوده وهست ودشمنی که یک لحظه هم قافل از هیچز نیست ومنتظرکوچیکترین فرصت هستش تا کارشوشوتمام کنه هم از لحاظ مالی کم نداره وهم از لحاظ ادمهای بی خدا  ///؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی