‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب
قسمت 1

 

 

 

 
قسمت 2

 

 

 

 

قسمت 3

 

 
 
قسمت 4

 

نظرات  (۲۶)

با سلام

من اکثر سخنرانی های استاد گوش دادم و جلساتی که در دانشگاه می گذارند شرکت می کنم من با سخنرانی های ایشان زندگیم عوض شد و نگاه هم نسبت  خدا و امام عمیق تر شده به خصوص در مورد مساله مهدویت. استاد گرامی من یک جوان هستم که با سخنان شما به خدا نزدیک شدم و همیشه براتون دعا می‌کنم

سلام .خداانشاالله امثال آقای رائفی پورروحفظ کن واقعاًبرای آدم تلنگرند. سعی کنیم بااجرای این آموخته ها ماهم برای دیگران تلنگری باشیم...
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
واقعا استاد درمورد مسائلی صحبت میکنند که واقعا برای افراد زیادی مهمه و نیاز به اون مطالب دارن .خیلی از مشکلات من هم با گوش دادن حرف های ایشون حل شده.از شما ممنونم که این مطالب رو در سایتتون قرار دادید و موفقیتتون رو از خدا خواستارم.
سلام مطالبتون واقعأعالیه آقای رائفی پور خدابهتون عمر بابرکت بده منم ی جوون ۲۲ساله ام ک سخنانتون درباره ی مدیریت زمان تأثیرگذاربودبرام.
سلام.خدا استاد راءفی پور رو حفظ کنه.سخنرانی هاشون واقعا فوق العاده س.عااااااااااااااااااااااالیه.خدا اجرتون بده.ممنون بابت ویدیوها
ممنون

بابت گذاشتن سخنرانی ها به صورت تصویری خیلی ممنون، واقعا فوق العاده بود خداقوتتان بدهد.یاعلی

قشنگ بود اما کاش بهتر و بیشتر وقت میزاشتین
  • دکتر آینده ان شاالله
  • به نام ایزد منان
    سلام
    خداوند را شاکرم که امسال بنده را در این راه قرار داد وکلیپ های زیبای استاد رو سر راهم قرار داد مطمعنم اگر جز این بود الان تصورشم برام سخته که میتونستم تو چه وضعیتی باشم .....به هر حال بنده معتقدم حضور بعضی افراد و بعضی چیز ها سر راه ما انسانه ها همیشه حکمتی داره و خالی از لطف پروردگار نیست........خداوند ریسمتنهای الهی را همیشه در بد ترین موقعیت زندگی هم سر راه قرار میده تا با گرفتن اون ها هدایت بشیم...........خدارو هزاران مرتبه شاکرم و دعاگوی تمام عزیزان....التماس دعا
    سخنرانی شما گناهکاری را به سوی خداوند و ترک گناه دعوت کرد. خداوند به شما اجر بدهد
    سلام بانظرات دوستان کاملا موافقم استاد نفستون گرم عمرتون با برکت
    إن شاء الله خداوند ب شما و امثال شما خیربده
    ضمن تشکر از شما عزیزان امید است به رواج پیدا کردن جنبش حق و الهی.
    ان شاءالله

    مثل همیشه عالیه

  • مجتبی حسین صابری
  • با سلام خدمت استاد خودم استاد رائفی پور
    من و دوستم با شنیدن حرف های شما درباره مهدویت قانع شدیم که یه سایت بزنیم و الان هم با این ویدیو هایی که درست کردید می تونیم از زمانمون بهتر استفاده کنیم میشه و هر جا ویدیو های شما رو نگاه میکنم خیلی دوستون دارم خیلی
    ممنون و متشکر
    سلام حرف های استاد رائفی پور بسیار عالی و زیبا هستند متشکرم. 
    خدا قوت استاد...
    اللهم عجل لولیک افرج بحق زینب کبری...
    خدا انشاآلله ایشون رو از مستشهدین بین یدیه قرار بده ...
    ایشالا اجرشون رو اقا صاحب الزمان بده
    من از صحبت های ایشون خیلی استفاده میکنم
    خیلی کاربردی هستن
  • Davod hossinkhni
  •  سلام استاد یکی از متفکرین و دلسوزین جامعه است که با اشراف کامل به مسایل زمان و منطقه و فرا منطقه ای برای جوانان یک منبع ارزشمند است امیدوارم این روش تفکر و بی شیله پیله ی استاد فراگیر باشد خصوصا مسئولین .برایش آرزوی تنی سالم زیر پرچم صاحبمون و دارم . 
  • ابوالفضل
  • سلام. خدا قوت. عالی بود. من قبلا صوتیشو گوش کرده بودم ولی تصویریشو نه
    من از یک گناه بزرگ به واسطه ی صحبت های استاد نجات یافتم.با تشکر.
     
    به نام خدا.
    با سلام.
    ممنون.
    یا زهرا(س)
    با سلام 
    خیلی عالی بود..هم فن بیان خوبی دارند استاد و هم موضوعات خوبی رو ارائه می کنند....خداقوت...در پناه حق
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 
    سلام. خدا قوت و آرزوی موفقیت برای استاد رائفی پور بزرگوار که تولید کننده ی این مطالب هستند و شما عزیزان که نشر دهنده اونها هستید. 
                                                                           پایدار و مستدام باشید
    سلام خداخیرت بده زندگیم عوض شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی