‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب

دانلود کامل فیلم خداحافظ رفیق

| يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰ ق.ظ


این فیلم که در سه اپیزود “خداحافظ رفیق” “یک لحظه رنگین کمان” و “گل شیشه ای” و با محوریت سالهای دفاع مقدس است

به قلم و کارگردانی “بهزاد بهزاد پور” و با موسیقی بی نظیر “سعید شعبانی نژاد” در سال ۱۳۸۲ تهیه و تولید شد.

هم اکنون در ادامه مطلب می توانید این اثر فاخر را دریافت و مشاهده کنید.


دانلود کامل کل فیلم 


دانلود بخش های به صورت جداگانه :

لینک ۱ : اپیزود اول “خداحافظ رفیق” ۱۶۱ مگابایت


---------------------------------------------------------------
مشاهده آنلاین به همراه لینک دانلود 

 


نظرات  (۴۰)

سلام
و سپاس
خیلی علیه ای کاش از این فیلمها یکی دیگم ساخته می شد  یک روح خاصی داره کمتر وکمرنگ تر شو فقط توبعضی کارا دیدم انشا الله شهدا دعای خیرمون کنن با تشکر
با سلام
ممنون از سایت مفیدتون
در مورد این فیلم هم باید بگم چند دفعه دیدم ولی بازم می خواستم دانلود کنم که داشته باشم به قول دوستمون روح خاصی داره کاش از این فیلما بازم ساخته می شد.
التماس دعا
انچه از دل برآید 
لاجرم بر دل نشیند
وای من عاشق این فیلم هستم دمه گارگردانش گرم

سلام
ممنون
خیلی
عالی بود
یاعلی
التماس دعا
پاسخ:
سلام...ممنون..محتاجیم به دعای خیرتون ...

سلام علیکم .

کاش با تماشای این فیلم کمی دهنه ی اسب سرکشمان را در جامعه بکشیم.

یا علی ..

 

سلام بینهایت ممنون از سایت خوبتون.بیش از 100 بار این فیلمودیدم الانم دانلودش کردم.ماخانوادگی عاشق این فیلم هستیم.سپاس
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم...نظر لطفتونه...التماس دعا ...
kheili az eteghadaro shayad ghabol nadashte basham beghole nasle emrooz joze dasteye ba hejabao ina bashim..ama eteghadi ke be shohada daram be inke ruheshun hanuz hast be inke unaee ke ashegheshunan mibinaneshoon..dooseshun daram va in filmo az hameye filma bishtar chon chehreha vaghean masume va engar khodeshunam midunan che ruhi to in filmo adamash vojud dare merci..
پاسخ:
سلام...احست...دقیقا هیمنطوره ... بارها این فیلم رو دیدم ولی هیچوقت برام تکراری نشده!
 
 موفق باشید...التماس دعا ...
ای کاش رفاقت های الان هم مثل اون موقع هابود صمیمی وخدایی وبی ریا ممنون ازسایت خوبتون
خواهش میکنم برای ظهورآقادعاکنید
یاعلی
عالی بود.
  • طلایه دار لاله ها
  • سلام بهترین خاطره ی زندگی من دیدن فیلم خداحافظ رفیق تو کاروان راهیان نوره  که این سفر زندگی منو زیرورو کرد............
    سلام و خدا قوت به شما بابت چنین وبلاگ پربار و پر محتوایی واقعا که من خیلی خیلی استفاده کردم

    ممنون و تشکر به خاطر گذاشتن لینک دانلود خداحافظ رفیق که انگار من تنها کسی نبودم که دنبال دانلود فیلم به این معرکه ایی بودم

    امیدوارم دانلود بشه اخه چندین و چند بار واسه دانلودش تلاش کردم اما تا حالا که متاسفانه نشده،ای کاش میشد به ایمیلم بفرستید البته اگه زحمت نیست
    پاسخ:
    سلام....ممنون از شما 

    بله خوشبختانه استقبال از این لینک وبلاگ بی نظیر بوده و دوستان لطف داشتند به عمار کلیپ !

     لینک ها سالمه و دانلود میشه...فرقی هم نمیکنه توی ایمیلتون هم تنها میتونیم لینک دانلود رو بفرسیم که باز باید دانلود کنید ...

    اگه موفق به دانلود نشدید خبر بدید ...

    التماس دعا ...
    بعضی فیلم ها همیشه تو یاد ادم می مونه ؛این فیلم بهترینشونه
    خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلیییییییی عالی بود .... من خیلی وقت بود دنبال این 3تا فیلم بودم بازم ممنون
    ممنون ...خدا خیرت بده
    پاسخ:
    خواهش میکنم...التماس دعا
  • محمد جعفری
  • سلام : خیلی خیلی فیلم قشنگیه اون قسمت که لا لا یی می خونه می خواستم ببینم توکد پیشواز همراه اول هستش خیلی از دوستام هم همین تقاضا رو دارن
    پاسخ:
    سلام...بله فوق العادس
    کد پیشوازشم گیر اوردیم قرار میدیم...

    التماس دعا
    ممنون
    پاسخ:
    سلام..التماس دعا
    سلام
    خدا حافظ رفیق یه فیلم خاصه
    برای شادی شهدا و امام شهدا صلوات
    سلام
    این فیلمو هر چقد میبینم بازم برام تکراری نیست ، خیلی به دل میشینه و فضای معنوی خاصی داره.
    واقعا ممنون
    پاسخ:
    سلام
    وظیفس...التماس دعا
    هر وقت این فیلمو میبینم از همون اولش تا آخر فیلم که دختره یخ میزنه گریه میکنم!
    پاسخ:
    :"(
    سلام  خیلی خوبه واقعا باید دست کارگردان رابوسید من خودم دست کلیه کسانی که برای این فیلم زحمت کشیدند می بوسم و ممنونم

    سلام .

    این برای یک کارگردان خیلی ارزشمنده که فیلمش بارها و بارها دیده بشه و هر بار مخاطبینش همون حس ناب رو داشته باشن ..

    منم مث بقیه عاااشق این فیللمم .بسیار زیبا وجذاب تهیه شده وقابل تقدیره!!!

    با امید فرداهای بهتر ...برای ایران سربلند ...

    چرا اپیزود آخرش "شب آفتابی" هیچ وقت پخش نشده و ما از کجا میتونیم پیداش کنیم
    سلام ، واقعا دستتون درد نکنه
    خیلی من این فیلم رو دوستش دارم خیلی...
    هر دفعه می بینم محاله گریه ام نگیره به خدا
    از شما و همه دست اندرکاران این فیلم تشکر می کنم.
    ایشالله باز هم نمونه ای از این آثار ساخته بشه.
    این فیلم منو به خدا و شهدا خیلی نزدیک می کنه.
    باز هم ممنون و سپاسگزار.
  • احسان ایرانی
  • سلام بر شما
    بسیار سپاس گزارم  از زحمات شما عزیزان
    بقول حضرت دوست:امروز ثواب نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست 
    یا علی

    واقعا عالیه ... با این فیلم کلی گریه کردم دم همه ی شهدا گرم فدای غیرت و مرامشون
    سلام بسیار عالی بود  واقعا  دمتون گرم کاش بیشتر از این فیلمهای دفاع مقدس میذاشتن بهر حال  بسیار سپاسگذارم و از همینجا دستتونو میبوسم
    سلام من از امروز اول صبح اهنگ لای لالای تو ذهنم بود همش زمزمه میکردم نمیدونستم برای کدوم فیلم بود این فیلم هم خیلی وقت بود دیده بودم با سرچ اینجا پیداش کردم .خدا خیرتون بده. یاعلی
    من آدم حشکی هستم حتی سر مزار فامیل های نزدیک هم گریه نکردم یعنی گریم نمیاد ولی با دیدن فیلم همیشه گریم می گیره دست کارگدان وعوامل فیلم درد نکنه ولی حیف که از این جور فیلم ها ساخته نمیشه
    راستی می خواستم قسمت چهارم فیلم رو دانلود کنم ولی  پیدا نمی کنم لطفا راهنماییم کنید. ممنون.
    خدا خیرتون بده از این دست فیلم ها میذارید، ممنونم، تو این سبک فیلم هر چی دارین بذارین ، خیلی ممنون، به به چه سرعتی هم دانلود میکنه تقریبا 150 یا 160 کیلوبایت در ثانیه، با وجود اینکه اینترنتم 128 هستش، یا علی
    خیلی این فیلمو دوست دارم
    منم خیلی وقته دنبال این فیلم بودم...واقعااااااااا تاثیر گذاره.ازتون خیلی ممنونم
    من ۱۳ سال دنبال اسم این فیلم و خودش و تیتراژ اون بودم ،تا امشب که اونو جستم ،نمی دونم چه حسی دارم!...به نظرم فرا تر از اینه که بشه توصیف بشه ،ای کاش فیلم های دیگه ای هم ، هم سطحه این فیلم تولید شده بود ... .
    زنده نگه داشتن یادوخاطره شهداکمترازشهادت نیست(امام خامنه ای مدظله العالی)
    تمام کارهایی که درزمینه فرهنگ شهادت وجهادصورت گرفته به اندازه ی قطره ایست درمقابل دریای حماسه آفرینی شهدا
    اجرکم علی الله
    سلام
    خیلی صفا کردم خیلی لذت بردم عاشق این فیلم هستم، عاشق شهدام عاشق شهید شدنم، ای کاش آدمایی که دارن این حس ها رو توی مملکت ما خراب میکنن زودتر بمیرن یا هویت واقعیشون برای همه روشن بشه. 

    یا حق
    سلام. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عمرمه.
    میتونم ازتون یه درخواست داشته باشم؟
    اگه میتونید فیلم " تولد یک پروانه " را هم برای دانلود توی سایتتون بذارین .
    ممنون میشم.

    با سلام و احترام

    آرزو می کنم روزی همین شخصیت های داستانی به حقیقت حقیقی در دروازه ی بهشت منتظرتان باشند.

    اجرتان با حضرت مادر

    سلام این فیلم یه حس خاصی داره انگار آدمو مستقیم میبره تو حال و هوای عرفانی و جبهه و...حتی آهنگش...واااااقعا عالیه عاااالی
    خیلی ممنون که فایلش رو گذاشتین
    آدم خوشحال میشه وقتی میبینه همچین سایت ها و وبلاگ های مفیدی بین سایت های ایرانی هس...
    التماس دعاااا
    سلام.ممنون از این پست خوبتون.ولی چرا قسمت چهارم این فیلم رو نمیذارید؟چندچای دیگه هم رفتم پیدا نکردم....ممنون میشم جوابم رو بدین.
    پاسخ:
    سلام
    قسمت چهارم رو ما هم پیدا نکردیم
    سلام علیکم سالها قبل وقتی این فیلم را دیدم آنقدر دنبالش بودم که چگونه میتوانم این فیلم را برای خودم هم داشته باشم حتی اسمش را نمیدانستم امروز وقتی دانلود کردم واقعا لذت می برم بسیارتشکر می کنم از کار گردان و نویسنده فیلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی