‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب

پس از آنکه این بازیگر زن چندی پیش و در ایام نوروز، به رسم ادب ابتدا عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت، موج تخریب ها و توهین ها علیه وی آغاز شد و کار به جایی رسید که عده ای به خودرو وی حمله کردند و باشکستن شیشه های ماشین وی، او را مورد اهانت و توهین قرار دادند.

شهاب حسینی بازیگر محبوب کشورمان بخاطر حضور و سخنرانی در دیدار بازیگران با مقام معظم رهبری در سال 89 از سوی این جریان مورد حمله و توهین و تخریب قرار گرفت.

علی رام نورایی، بخاطر بازی در فیلم  ضد فتنه ی  قلاده های طلا بارها مورد تهدید و توهین و تخریب توسط اراز اوباش و معاندین نظام قرار گرفته است.

نقش آفرینی امین حیایی در فیلم قلاده های طلا حاشیه ساز بود. وی پس از این فیلم از موج حملات و توهین و تحریم ها در امان نماند و بارها بخاطر بازی در این فیلم مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

تصویری از صفحه ای از یک شبکه اجتماعی فتنه گر !

پیام الهام چرخنده پس از حمله به خودرو اش به دلیل پیام تبریک به امام خامنه ای

برای دفاع و تایید حرکت پسندیده این بانوی محترم ایرانی این مطلب را بازنشر کنید !!

نظرات  (۲)

خانم الهام چرخنده غیور زن ایران اسلامی با تمام وجود از شما بزرگوار سپاسگذارم  و با همه وجودم از آن سیاه فکران ارازل که شما گرامی را به خاطر ولایت مداری مورد آزار و اذیت قرار داده اند اعلام انزجار می کنم و خوشحالم که بازیگرانی ارزشی امثال شما اینگونه از تتا پای جان از ولایت دفاع می کنند درود خدا و بندگان خوبش بر شما و لعنت خداوبندگان خوبش بر سیا دلان کوته فکر 
  • فرمانده پایگاه بسیج
  • سلام بر خون خدا سلام بر منتقم خون خدا سلام بر نایب منتقم خون خدا سلام بر غیرت  سلام بر ثابت قدمان اینجانب به نوبه خود از شجاعت و بغض گرفته شما شرمنده شدم چرا که تازه خیلی چیزها را باید آموخت . به قول آقا امام خامنه ایی : آفرین به شما.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی