‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب

سردار کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مشهد در نقد و بررسی تفاهم نامه ژنو / مسائل روز کشور / ماجرای مهدی هاشمی 

24.7 مگابایت (۵۴ دقیقه)
دانلود این کلیپ صوتی

پس از انجام این توافقنامه، جلسه ای با حضور سران قوا و تیم مذاکره کننده نزد رهبر معظم انقلاب تشکیل شد. رهبری در آن جلسه می گویند : من فقیه هستم و ۳ بار این متن را خوانده ام و از این متن تثبیت حق غنی سازی هسته ای ملت ایران بدست نمی آید و این توافقنامه ابهامات زیادی دارد و علت این مساله این هست که تیم مذاکره کننده بر حفظ حقوق هسته ای پافشاری نکرده است. با نگرانی باید این مسیر را طی کرد و تیم مذاکره باید تقویت شود. پس از این جلسه، پرونده از تیم مذاکره در وزارت خارجه گرفته شده و به شورای عالی امنیت ملی برگردانده شد.


متاسفانه به دستور آقای روحانی محور مذاکرات دوباره از شورای عالی امنیت ملی خارج شد و کار به دست وزیر خارجه داده شد.

- رهبری در آن جلسه می گویند، یکی از مشکلات این موافقتنامه این هست که شما هر گامی را منوط کرده اید به توافق آمریکا و امریکا با برنامه حساب شده وارد این بحث شده است.

- اگر رهبری مانع مذاکرات می شدند، متهم شماره یک را رهبری معرفی می کردند!

 

**برخی از رئوس این سخنرانی مهم + سخنرانی نبویان و رسایی در ادامه مطلب :

- آقای ظریف در جمع جامعه مدرسین قم و نیز در نزد آیت الله علم الهدی گفته که این توافق نامه را ما ننوشتیم و آمریکایی ها نوشتن و این موافقت نامه نتیجه جاسوسیهای قبلی آژانس انرزی اتمی هست.

 

- تا دیروز چین و روسیه حسابشان جدا بود ولی در این موافقت نامه، امضا اینها را هم گذاشتیم و این در حالی است که امریکا نتوانسته بود علیه برنامه هسته ای ایران اجماع ایجاد کند ولی با این توافقنامه اجماع بوجود آمد و آمریکا قبل این موافقت نامه نتوانسته بود اجماع بوجود بیاورد و از بعد این توافقنامه، آمریکایی ها هر کاری می توانند انجام دهند؛ از تهدید نظامی تا غیر آنرا طبق این توافقنامه علیه ما صورت دهند.

 

- 100 روزه استقلال ۳۵ ساله کشور را زیر سوال بردید و بعد در جلسه خصوصی میگن اگر توافقنامه هسته ای را اجرا نکنیم، انقلاب اسلامی از دست خواهد رفت و ما نیازی به این سانتریفیوژها نداریم!

 

 - آقای صالحی در کمیسیون امنیت ملی گفت ما عملا با این توافقنامه، فوق پروتکل الحاقی را که قبلا مجلس هفتم از پیوستن به آن ما را منع کرده بود، پذیرفته ایم و در این پروتوکل الحاقی که توافقنامه ای است در آژانس هسته ای، وسعت بازرسی هایش خیلی زیاد هست و با این توافقنامه ما اینرا پذیرفته ایم.

 

- پس از انجام این توافقنامه، جلسه ای با حضور سران قوا و تیم مذاکره کننده نزد رهبر معظم انقلاب تشکیل شد. رهبری در آن جلسه می گویند من فقیه هستم و ۳ بار این متن را خوانده ام و از این متن تثبیت حق غنی سازی هسته ای ملت ایران بدست نمی آید و این توافقنامه ابهامات زیادی دارد و علت این مساله این هست که تیم مذاکره کننده بر حفظ حقوق هسته ای پافشاری نکرده است. با نگرانی باید این مسیر را طی کرد و تیم مذاکره باید تقویت شود. پس از این جلسه، پرونده از تیم مذاکره در وزارت خارجه گرفته شده و به شورای عالی امنیت ملی برگردانده شد.

 

- رهبری در آن جلسه می گویند، یکی از مشکلات این موافقتنامه این هست که شما هر گامی را منوط کرده اید به توافق آمریکا و امریکا با برنامه حساب شده وارد این بحث شده است.

 

- اگر رهبری مانع مذاکرات می شدند، متهم شماره یک را رهبری معرفی می کردند!

 

- چرا باید وزیر روی ویلچر بشیند و بعد بره پای میز مذاکره ؟ چون آمریکایی ها گفته بودن با تحریم ها شما را فلج کردیم؟!

 

- این درست است که وزیر خارجه بیاید در دانشگاه بگوید که آمریکایی ها با یک بمب سیستم دفاعی ایران را بهم می ریزند؟!

 

- قبل از رفتن تیم مذاکره به ژنو، طرحی را آماده کردیم که این شرایط امروز حاصل نشود و بیش از ۱۱۰ نفر آنرا امضا کردن و تمام این چیزهایی که می خواستن تعهد بدهند، گفته بودیم که مصادیق حقوق هسته ای است و نوشتیم که در این مصادیق حق ندارند تیم مذاکره تعهدی بدهد ولی آقای لاریجانی گفت دست نگه دار و نگه دار پس از بازگشت تیم مذاکره کننده!

 

- آقای صالحی در کمیسیون امنیت ملی گفت کارشناسان فنی را هم آقای ظریف در مذاکرات ژنو راه ندادند.

 

- آقای مصلحی وزیر سابق اطلاعات در خصوص مهدی هاشمی گفت ۱۴ مورد جرم سنگین دارد و وقتی بازگشت موارد اتهامیش را جلویش گذاشتیم و بازجویی نکردیم و خودش اتهاماتش را پذیرفته است و امضا کرده است.

 

- وزیر دادگستری جناب پورمحمدی گفت آقای اژه ای هم پذیرفته که در بحث مهدی هاشمی کوتاهی شده است.

 

- وزیر دادگستری گفت که علت طولانی شدن این پرونده، ترجمه اسنادی است که از هلند و دانمارک نسبت به مهدی هاشمی بدست امده و بیش از هزاران سند می باشد.

 

- یک طرف کرسنت هم مهدی هاشمی هست.

 

- اکثر کسانی که در استانداری ها قرار گرفتن غالبا دنبال بحث های اقتصادی بودن و الان ثروت آقای نعمت زاده ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده و ۴ شرکت در خارج کشور دارد!

 

- بدنبال بحران مصنوعی در کشور هستند و دنبال هستن که فشار را بر مردم افزایش دهند  تا بعد بروند سراغ رهبری و بگن باید برنامه هسته ای و موشکی تعطیل شود.

 

نماینده مردم مشهد:بواسطه ضعف تیم مذاکره کننده، پرونده مذاکرات به شورای عالی امنیت ملی برگردانده شد!

 

http://www.hekmatsara.ir/component/content/article/52-akhbar/189-karimi-jenev.html

 

کریمی قدوسی: سخنان ظریف را پخش می‌کنیم !

 

http://khabarfarsi.com/ext/6900412

 

 

 دانلود سخنرانی نبویان | نقد و بررسی توافقنامه ژنو

 

دانلود سخنرانی رسایی | نقد و بررسی توافق ژنو

 

 

منبع : مبارز کلیپ 

 

بلاخره سکوت دکتر عباسی هم شکسته شد ... نقد توافق ژنو و مدل دیپلماسی لبخندظریف توسط دکتر حسن عباسی ... !!!
نظر استاد رائفی پور درباره توافق ژنو
 - دلیل سکوت رهبری پس از توافقنامه ژنو چیست؟    :: دکتر رحیم پور ازغدی
نا گفته هایی از توافقنامه ژنو ... تحلیل منتشر نشده استاد نبویان بر توافق نامه ژنو !! (از دستش ندید )
پاسخ جلیلی به توافقنامه ژنو ....دُر در برابر آبنبات

نظرات  (۱)

کلیپ سردار قدوسی دانلود نمیشه
پاسخ:
سلام...لینک اصلاح شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی