‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب

الفبای غیرت !!!

| جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ق.ظ


خیلیها بودند از همان اوائل انقلاب می گفتند حالا که دیگه انقلاب پیروز شد دیگر بس است.برویم با آمریکائی ها مسائل را تمام کنیم این حرف،چشم بستن بر روی این همه ظلمی است که آمریکا در جهان بر ملتها دارد انجام می دهد.خب،عادی کردن روابط معنایش این است که دیگر ملت ایران و مسئولین ایران نتوانند صریح اعتراض کنند و حرفشان را بزنند؛و یک مرحله آن طرفتر،تدریجا مجبور بشوند حرف آنها را قبول کنند.


امام خامنه ای همچنین در دیداربا خانواده شهدا در سال 1381 می فرماید:


بعضى در دلِ خود احساس ضعف مى‌کنند، یا چشم‌غرّه‌هاى امریکا آنها را مى‌ترساند، یا وعده‌هاى امریکا و امثال امریکا دل ضعیف و ناتوانشان را به خود جذب مى‌کند؛ لذا به سمت امریکا مى‌کشند. آن‌گاه ملت و جوانان مؤمن و مدیران باایمان و باصفاى کشور را متّهم مى‌کنند که اینها نمى‌توانند؛ بنابراین ناچاریم برویم تسلیم امریکا شویم! کسانى که دم از مذاکره با امریکا مى‌زنند، یا از الفباى سیاست چیزى نمى‌دانند، یا الفباى غیرت را بلد نیستند؛ یکى از این دو تاست. در حالى که دشمن این‌طور اخم مى‌کند، این‌طور متکبّرانه حرف مى‌زند، این‌طور به ملت ایران اهانت مى‌کند، تصریح هم مى‌نماید که مى‌خواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند، عدّه‌اى در این‌جا ذلیلانه و زبونانه مى‌گویند: چه کار کنیم؛ برویم، نرویم، نزدیک شویم، با آنها صحبت کنیم، در خواست کنیم، خواهش کنیم؟! این اهانت به غیرت و عزّت مردم ایران است؛ این نشانه بى‌غیرتى است؛ این سیاستمدارى نیست. سعى مى‌کنند رنگ و لعابى از فهم سیاسى به کار خود بدهند؛ نه، این درست ضدِّ فهم سیاسى است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی