‌کلیپ مذهبی سیاسی

جستجو در عمارکلیپ
در اينترنت
جهت دریافت پیامرسان اندرویدی سروش رو عکس زیر کلیک کنید

پیامرسان سروش

لوگوی عمار کلیپ..برای دریافت اسکریپت روی بنر زیر کلیک کنید

مبارز کلیپ

پیشنهاد عمارکلیپ
آخرین نظرات

دکتر سلام

مستضعفین

مستضعفین

فجرکلیپ

فروشگاه حجاب

فروشگاه حجاب

پربیننده ترین مطالب
آخرین مطالب

اون گفت :

من زنم!
با دست هایی که دیگر دلخوش به النگوهایی نیست
که زرق و برق شخصیتم باشد
من شبیه رویاها نیستم
نه شبیه پرنسس های دیزنی لند
من شبیه واقعیت ام....... شبیه زنی که گاهی دست های خیسش را با دامنش پاک میکند و اشک هایش را با سراستینش ، نه چشمان ابی دارم و 
نه کفش های پاشنه بلند همیشه موهایم بلند نیست همیشه ناخن هایم لاک زده نیست 
نگران پاک شدن رژ لبم نیستم.. در حال نقاشی اینده ام هستم...درباره ام قضاوت نکن ،اره فهمیدم اینو که............
زن که باشی درباره‌ات قضاوت می‌کنند
درباره‌ی لبخندی که بی‌ریا نثار هر احمقی کردی!
درباره‌ی زیبایی‌ات ... که دست خودت نبوده و نیست
درباره‌ی تارهای مویت که بی‌خیال از نگاه شک‌آلوده‌ی احمق‌ها از روسری بیرون ریخته‌اند!
درباره‌ی روحت، جسمت، درباره‌ی تو و زن بودنت قضاوت می‌کنند
تو نترس و زن بمان
نترس از تهمت دیوانه‌های شهر
که اگر بترسی رفته رفته زنِ مردنما می‌شی!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی